ik heb een mega lieve hond, Luna.
ze is 4 jaar en vejaard rond 20 februari (2005)(we hebben geen precieze datum)
ze komt uit het asiel 'de grensstreek' en is een kruising tussen een akita inu en iets anders.
we hebben ze aan 4 maand uit het asiel gehaald.
we hebben ook 5 ratjes, 3 vrouwtjes en 2 mannetjes. ze heten Youki, Tsouki, beau, casanova en kuan.
ik weet niet precies hun leeftijden maar jammergenoeg hadden we vroeger 1 ratje meer, maar ze is gestorven aan een gezwel op haar wang.
mijn zus kweet met kleurmuizen, we hebben vak nestjes die laer naar de dierenwinkel gaan of naar mensen die geinteresseert zijn. ik weet niet precies hoeveel we er hebben want dat verschilt vaak.
ook hebben we goudhamsters. nu 2 maar binnenkort miss 3 want we zouden ook willen kweken. nu hebben we 2 vrouwtjes, 1 van mij en 1 van me zus. mijne noemt poeske (jah miss beetje raar maar ik ben nu eenmaal nie normaal en mijn hamster ook nie).
we hebben 3 aquariums met vissen, 2 bij mijn zus en 1 in mijn kamer. ik heb sluierstaartvissen en mijn zus een heleboel soorten warmwatervissen.
dan hebben we in de woonkamer ook een baardagaam zitten, dat is een soort reptiel die heel erg handtam is. ze heet Kashira en komt van een beurs in houten.
dan heeft mijn zus ook nog 2 lijngekko's op haar kamer staan. maar daar ken ik geen namen ofzo van.
dan hebben we degoes, chica en fysca. jammer genoeg is chica een tijdje geleden gestorven.
en dan heb ik ze denk ik allemaal xD
aja, ook nog 2 cavia's, 2 vrouwtjes, astra en sterre. maar die staan buiten